Skip to content

Blog smCBS

lubimy pisać

Marek KaczorPosted on: 2 marca 201723 listopada 2020

Food marketing

jedzeniowy marketing

Jeżeli jest pod słońcem coś, co łączy wszystkich ludzi, jest to na pewno żywność. Musimy jeść, aby rosnąć, funkcjonować, być w dobrym zdrowiu, albo po prostu dlatego, że lubimy. Dlatego też myślenie o pożywieniu jako o narzędziu marketingowym jest dobrym pomysłem nie tylko dla firm o charakterze gastronomicznym, ale dla każdego niemal rodzaju przedsiębiorstw. Czy może być lepsza forma przywitania, bardziej swojska, z lepszymi skojarzeniami? Spójrzmy choćby na tradycję witania się chlebem i solą, praktykowaną w naszym kraju z dziada pradziada. Nie bez powodu człowiekowi robi się o wiele przyjemniej, gdy nie jest witany jedynie pustymi rękami, ale ciepłą strawą. Taki „chwyt” jest nie tylko dobry na okoliczności inauguracyjne, otwarcie, rocznicę firmy, święto, czy inną specjalną okazję. Oczywiście wtedy warto postarać się o ciasteczka, placek lub nawet tort ze specjalnym nadrukiem oraz gorące napoje.

W bardziej doniosłych okolicznościach mile widziana będzie też symboliczna ilość alkoholu niskoprocentowego, np. szampana lub wina. W zależności od charakteru naszej firmy nie należy zapominać też o najmłodszych odbiorcach, dzieciach, często towarzyszących rodzicom w takich czy innych okazjach. Można więc zaopatrzyć się w kolorowe lizaki o zabawnych kształtach, żelki, owoce lub cukierki z logo firmy. Soczki w kartonach również mogą mieć widoczny i estetyczny nadruk.

Nie zapominając o charakterze naszej firmy i o tym że nie jest ona firmą gastronomiczną możemy zatem w łatwy sposób dotrzeć do głów naszych klientów… poprzez żołądki. Nie musimy być od razu bez okazji nachalni i wylewni. Wystarczy w widocznym miejscu postawiona miska z cukierkami lub ciastkami w sklepie odzieżowym, kawa zaproponowana klientce podczas czesania włosów, innymi słowy miły gest, który sprawia, że klient zamienia się w dobrego znajomego.

Zobacz także: cukierki z logo

Infografiki

Zobacz wpisy

PoprzedniPoprzedni Suknie ślubne – FULARA&ŻYWCZYK
NastępnyNastępny Nowoczesna kuchnia – panele szklane

Archiwa

  • Styczeń 2021
  • Sierpień 2020
  • Kwiecień 2020
  • Luty 2020
  • Styczeń 2020
  • Listopad 2019
  • Październik 2019
  • Wrzesień 2019
  • Sierpień 2019
  • Lipiec 2019
  • Marzec 2019
  • Luty 2019
  • Styczeń 2019
  • Listopad 2018
  • Wrzesień 2018
  • Lipiec 2018
  • Czerwiec 2018
  • Maj 2018
  • Kwiecień 2018
  • Październik 2017
  • Sierpień 2017
  • Lipiec 2017
  • Czerwiec 2017
  • Maj 2017
  • Kwiecień 2017
  • Marzec 2017
  • Luty 2017
  • Listopad 2016
  • Październik 2016
  • Wrzesień 2016
  • Sierpień 2016
  • Czerwiec 2016
  • Kwiecień 2016
  • Marzec 2016
  • Luty 2015
  • Grudzień 2014
  • Listopad 2014

Piszemy o:

agencja reklamowa Anna Kara aranżacja wnętrz architektura biznes budownistwo consulting cukierki z nadrukiem dentysta efektywność energetyczna energia farby fryzjer hydraulik hydraulika Kraków krówki reklamowe krówki z logo lakiery lakiery samochodowe marketing medycyna mieszkania MMGold obrazy na szkle oprogramowanie osuszanie domów osuszanie fundamentów panele szklane do kuchni program projektowanie reklama sklep jubilerski spa stomatolog stomatologia suknie ślubne 2015 szkolenia biznesowe szkło na ścianę słodycze reklamowe usługi hydrauliczne Warszawa zarządzanie spa zdrowie źródła energii
Blog smCBS